Witte pagina/404 Error pagina

Drupalversie: 

Sinds dat ik de draad weer heb opgepakt met Drupal lijkt er een probleem te zijn ontstaan wat ik voordien niet had/kende. Overigens valt het me op dat zelfs op Drupal.nl (de andere Drupal.be Drupal.org niet gecontroleerd) dat hetzelfde probleem voorkomt bij het wijzigen van je gebruikers profiel. Wat is precies het probleem? Wanneer ik in mijn Administratie menu iets aanpas krijg ik in Mozilla Firefox een witte pagina te zien en in Internet Explorer een mooie 404-error. Vernieuw ik echter de pagina dan lijkt het allemaal wel opgeslagen te zijn in de database en kan ik verder navigeren door de site. Het betreft hierbij een website die als testcase functioneert voor de toekomstige hoofd site: http://demo.peeman-web.nl. Ik ben zelf erg benieuwd of hier al eerder melding van is gemaakt en of er een oplossing voor is. Ik heb zelf verschillende versies uitgeprobeerd. Zowel van de 5.x en 6.x en ongeacht welke versie deed deze fout zich voor. Overigens verliep de installatie ook niet geheel vlekkeloos en kreeg ik daar ook de eerder genoemde witte/404 pagina te zien. Alvast hartelijk dank voor enige ondersteuning. Zelf voel ik er weinig voor om Joomla te gaan gebruiken en hoop daarom dat er een oplossing beschikbaar is.

Ja, dat komt vaker voor, is een White Screen Of Death (WSOD). Het kan vele oorzaken hebben. Het lijkt wel alsof je time-out te kort staat ingesteld of dat je te weinig geheugen hebt. Dat laatste kan je terugvinden onder admin/reports/status >> PHP Memory Limit

Zie veel gestelde vraag nr. 1 in de documentatie op deze site http://drupal.be/node/2092

Hans
KOBA

Ik heb de Apache log erop nagekeken en krijg een onverklaarbare fout vanwege het feit dat favicon.ico zou ontbreken. Nu wees de fout aan dat er gekeken werd naar de root directory van het subdomein dus heb ik het favicon.ico daarin geplaatst. Maar ook dat bied vooralsnog geen oplossing. Het geheugen limiet is overigens ook hoog genoeg. Mijn webhosting heeft het vanmiddag nog verhoogt naar 48MB om zodoende te bezien of daarmee het probleem opgelost kon worden. Helaas is dat dus niet het geval. Overigens zou ik graag willen weten hoe ik time-out instelling kan aanpassen. Tot zover bedankt voor het meedenken!

PS. Ik heb overigens op Drupal.org het volgende artikel nog doorgenomen: http://drupal.org/node/174940
Ook hierin heb ik voor zover het mij duidelijk was geen oplossing in kunnen constateren.

Iemand nog een idee waar het aankan liggen?

Tot op heden heb ik hier geen oplossing op gevonden en 'k zou toch heel graag op willen lossen. Iemand nog enig idee?

php logs nakijken bij een wit scherm, kan echt aan duizenden zaken liggen. Als je een ; vergeet in een module of theme krijg je al een wit scherm, kan aan zoveel zaken liggen. Meestal krijg je een wit scherm als er ergens een fout optreedt en omdat Drupal om veiligheidsredenen standaard fouten niet toont krijg je dus een witte pagina. De logs gaan je zeggen welke fout het is.
Kijk ook eens met een andere pc want is niet normaal dat je op de drupal.nl site een wit scherm krijgt.

Hans
KOBA

De vraag die je stelt is dezelfde als de categorie "de auto wil niet starten". Het ligt niet aan het favicon-probleem, dat is slechts een melding dat Drupal een bestand niet vindt.

Het probleem lijkt me een brakke server. Zoek eens naar ervaringen van deze hoster.

Actuele inhoud

11 feb 2012

10 feb 2012

09 feb 2012

08 feb 2012

07 feb 2012