FrOSCon - 25/26 augustus. Iemand interesse?
Door jpoesen op 8 juni, 2007 - 10:55
Forums:
Op 25 en 26 augustus vindt in Sankt Augustin (Tussen Keulen en Bonn) FrOSCon plaats - een tweedaagse Open Sourceconferentie met onder meer een volledig Drupaltraject.
Registratie kost 5 EUR en cheapo accomodatie (slaapzak+matje) nog eens 5 EUR. Aan andere low-budgetaccomodatie wordt gewerkt.
Ik ga alvast. Als er nog geïnteresseerden zijn om een auto en/of hotelkamer te delen: de Drupal.be wiki is de plaats waar we ons organiseren.
Meer info:
FrOSCon2007 homepage
FrOSCon2007 wiki
FrOSCon2007 Drupal Group
Actuele inhoud
11 feb 2012
- , Artikel alleen lezen voor geregistreerden , (Forumonderwerp) , Hilde Jansen
10 feb 2012
- , Nieuwe module toevoegen , (Forumonderwerp) , snake , Reacties: 1
09 feb 2012
- , CKeditor zelf HTML en CSS toepassen in de code view , (Forumonderwerp) , DGNY
- , Parse error: syntax error , (Forumonderwerp) , ballooning4u , Reacties: 1
- , Views, inhoud van een cell , (Forumonderwerp) , LLMM
- , Webform Rules anoniem , (Forumonderwerp) , Juzzuu
- , Database moeten in stukken, hoe moet ik dit voor elkaar krijgen? , (Forumonderwerp) , GioV , Reacties: 7
- , youtube film in website , (Forumonderwerp) , annemie , Reacties: 4
- , userpoints vraagje , (Forumonderwerp) , jeroenenwendy
08 feb 2012
- , Vacature Webdeveloper , (Forumonderwerp) , JoHo Processen ...
- , node id opslaan in database , (Forumonderwerp) , Noikes , Reacties: 5
07 feb 2012
- , Civi en Drupal installatie gevraagd! , (Forumonderwerp) , Koen van Hees
- , kan niet meer inloggen na verhuizing website , (Forumonderwerp) , meppel001
- , Image slider/banner maken in Dp7 , (Forumonderwerp) , CrazyFly , Reacties: 2
- , migrate van subdir naar main directory , (Forumonderwerp) , Jaap3D
Sutharsan
8 juni, 2007 - 13:18
Permalink
Interesse
Ik ben ook van plan om naar FrOSCon te gaan. Mensen die auto willen delen (Arnhem) mogen zich melden. Iemand tips voor eenvoudig hotel?
-- Sutha
-- Erik
Dries
9 juni, 2007 - 12:30
Permalink
FroSCON
De Drupal Association is een FrOSCon sponsor, we vergoeden een deel van de reiskosten voor diegene die een Drupal presentatie geven, we gaan Drupal t-shirts laten maken, etc, etc. Meer informatie hierover volgt nog maar ik kan nu al vertellen dat we van plan zijn om van FroOSCon een top-Drupal event te maken, en dat we ons actief inzetten om dit te verwezelijken (financieel + tijd). Ik hoop dat er zeker wat Belgen en Nederlanders zullen afzakken naar Duitsland want het belooft de moeite waard te worden!
We zijn trouwens ook nog op zoek naar een aantal Drupal-sprekers -- in het totaal hebben we nl. 12 Drupal slots.
Sutharsan
14 augustus, 2007 - 13:30
Permalink
Nog 2 dagen
Morgen, 15 augustus, sluit de inschrijving van FrOSCon. Was je van plan te gaan, maar had je jezelf nog niet aangemeld? Nu kan het nog: http://froscon.de/?L=1
-- Sutha
-- Erik
jpoesen
14 augustus, 2007 - 14:34
Permalink
Wij gaan alvast...
...zaterdagochtend met z'n drieën tot daar en nemen mee: 1 gezellige, niet-rokende drupalninja die nog geen vervoer heeft.