FrOSCon - 25/26 augustus. Iemand interesse?

Forums: 

Op 25 en 26 augustus vindt in Sankt Augustin (Tussen Keulen en Bonn) FrOSCon plaats - een tweedaagse Open Sourceconferentie met onder meer een volledig Drupaltraject.

Registratie kost 5 EUR en cheapo accomodatie (slaapzak+matje) nog eens 5 EUR. Aan andere low-budgetaccomodatie wordt gewerkt.

Ik ga alvast. Als er nog geïnteresseerden zijn om een auto en/of hotelkamer te delen: de Drupal.be wiki is de plaats waar we ons organiseren.

Meer info:
FrOSCon2007 homepage
FrOSCon2007 wiki
FrOSCon2007 Drupal Group

Ik ben ook van plan om naar FrOSCon te gaan. Mensen die auto willen delen (Arnhem) mogen zich melden. Iemand tips voor eenvoudig hotel?

-- Sutha

-- Erik

De Drupal Association is een FrOSCon sponsor, we vergoeden een deel van de reiskosten voor diegene die een Drupal presentatie geven, we gaan Drupal t-shirts laten maken, etc, etc. Meer informatie hierover volgt nog maar ik kan nu al vertellen dat we van plan zijn om van FroOSCon een top-Drupal event te maken, en dat we ons actief inzetten om dit te verwezelijken (financieel + tijd). Ik hoop dat er zeker wat Belgen en Nederlanders zullen afzakken naar Duitsland want het belooft de moeite waard te worden!

We zijn trouwens ook nog op zoek naar een aantal Drupal-sprekers -- in het totaal hebben we nl. 12 Drupal slots.

Morgen, 15 augustus, sluit de inschrijving van FrOSCon. Was je van plan te gaan, maar had je jezelf nog niet aangemeld? Nu kan het nog: http://froscon.de/?L=1

-- Sutha

-- Erik

...zaterdagochtend met z'n drieën tot daar en nemen mee: 1 gezellige, niet-rokende drupalninja die nog geen vervoer heeft.

Actuele inhoud

11 feb 2012

10 feb 2012

09 feb 2012

08 feb 2012

07 feb 2012