Drupal op Open Community Camp 2008?

Forums: 

Ik ben benaderd door Gerard Mourits namens de organisatie (WifiSoft) van Open Community Camp 2008 (OCC 2008).

Zijn vraag: is er belangstelling is om Drupal te presenteren op OCC 2008?

Wat informatie over OCC 2008:

• 10-17 August 2008 te Oestgeest.
  • Er wordt gerekend op 100 man High Tech adepts (max. 200).
  • Het programma beslaat vijf dagen, overdag worden workshops gehouden, 's avonds lezingen.
  • De lokatie is een Scouting terrein met kampeerterrein en twee 'klassen'. Tevens is er een grote tent die dienst doet als 'lounge', ontbijt en diner en presentatieruimte.
  • Er is naar verwachting een diverse belangstelling voor Drupal.

Wie heeft belangstelling om Drupal presentatie(s) en/of workshop(s) te geven op OCC 2008? Voor contact kan je mij mailen.

Hmm. Ziet er leuk uit. Tell me more, please :)

Wil ik aan bijdragen! (Gunstige periode om rond tenten te bivakkeren)

* I like to improve systems. Systems according Boulding: "that which is not chaos" *

Bij aangename vakantie-temperaturen was er 14 augustus j.l. een Drupal-workshop-dag. In de avond aansluitend een Drupal-presentatie, door Bert Boerland.

Interesse in een foto-verslag? zie:
http://www.flickr.com/photos/13956390@N06/sets/72157603260948773/show/

* I like to improve systems. Systems according Boulding: "that which is not chaos" *

Hmm, heb even gekeken, maar ik weet het niet. Ik zou zelf alleen voor Drupal komen, maar dan is een hele week lang en de bijbehorende toegangsprijs een beetje veel.

Nederdev.nl | De community voor designers en developers

Als je een bijdrage levert, bijv. een workshop geeft verwacht ik dat het een andere toegangsprijs zal zijn. Als je interesse hebt kan ik je met Gerard Mourits in contact brengen.

-- Erik

-- Erik

Het was meer zo: Stel dat ik voor de volledige week erheen zou gaan en dat alles mij zou aanspreken, dan zou ik 100 euro wel OK vinden. Ik ben eigenlijk alleen in Drupal geïnteresseerd en dan is zowel een week als de daarbij horende 100 euro een beetje veel. Of ik nou een bijdrage geef of niet :-P

Had ik jou trouwens niet al over OCC gemaild?

Nederdev.nl | De community voor designers en developers

Actuele inhoud

11 feb 2012

10 feb 2012

09 feb 2012

08 feb 2012

07 feb 2012